Contentmanager (32 uur)

De NewHealth Group richt zich op het vernieuwen van de gezondheidszorg, waarbij dienstverlening via internet een belangrijke rol speelt. Met de merken NewHealth Collective, Mirro, Mentalshare Direct en Prestum.nl bieden we, samen met onze klanten en business partners, een breed scala aan cursussen en behandelingen op het gebied van mentale gezondheid en fitness. Van sportpsychologie tot tweedelijns ggz en alles wat daar tussen zit.

Naast individuele cursisten en cliënten bestaat onze klantenkring uit professionele organisaties, zoals zorginstellingen en dokterspraktijken, maar ook uit werkgevers, onderwijsinstellingen en sportorganisaties. Samen helpen wij onze gebruikers om hun mentale kracht te vergroten en op peil te houden.

Functie
NewHealth Group zoekt op korte termijn een content manager. Als content manager ben je verantwoordelijk voor het beheer en de (door)ontwikkeling van de content van de corporate website en ons CMS. Je denkt mee over website en conversieoptimalisatie en creëert actie- en landingspagina’s voor klanten of specifieke campagnes. Je bent daarnaast verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van alle communicatiemiddelen. Hieronder vallen o.a. het maandelijks versturen van de nieuwsbrief, het formuleren van tekst voor (standaard) mailingen, het schrijven van persberichten, de (door)ontwikkeling van e-learning voor gebruikers en het ontwikkelen van campagnematerialen. Je hebt binnen dit kader contact met ontwerpbureaus en drukkerijen.
Natuurlijk ben je ook verantwoordelijk voor alle uitingen op onze social media kanalen waaronder LinkedIn, twitter en Facebook en zorg je ervoor dat de SEO van onze content optimaal is.
Je primaire focus is te bereiken dat:

  • de content van onze website en digitale media optimaal aansluit bij de behoeften van de doelgroepen die wij bedienen;
  • de conversieratio van campagnes, van bezoekers naar gebruikers, optimaal is;
  • er nieuwe content wordt ontwikkeld geïnspireerd op de wensen van onze klanten en eindgebruikers;
  • de bezoekers en gebruikersaantallen van onze producten stijgen door de door jou geschreven SEO teksten en sociale media uitingen.

Profiel

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau (bijv. communicatie, digitale marketing, etc.)
  • Je hebt 3-5 jaar werkervaring;
  • Je bent proactief, zelfstandig, authentiek;
  • Je hebt ervaring met een CMS (bij voorkeur WordPress)
  • Je hebt kennis van SEO principes
  • Kennis van Matomo is een pré
  • Kennis van actuele ontwikkelingen in de (geestelijke) gezondheidszorg is eveneens een pré

Standplaats
In overleg te bepalen, bij een van onze teams in Utrecht of Den Haag.

Werken bij de NewHealth Group
Bij de NewHealth Group maak je deel uit van een diverse en bevlogen groep collega’s die in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers een verschil willen maken in de ontwikkeling van de gezondheidszorg van de 21e eeuw.

Je komt bij ons niet in een gespreid bedje terecht. Wel in een heel gezellig bedje! Er is ruimte om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van de organisatie. We verwachten van nieuwe medewerkers dat zij het leuk vinden om hier een actieve rol in te vervullen. Verder krijg je veel eigen verantwoordelijkheid en kan je direct aan de slag met interessante projecten. Afhankelijk van wat je precies meebrengt aan kennis en kunde zullen we samen de details van de functie-invulling uitwerken en daar de beloning op afstemmen; een indicatie is CAO GGZ FWG 45-50.

Solliciteren 

Denk jij dat je degene bent die wij zoeken, of wil je nadere informatie over deze vacature, neem dan contact op met Marjolein Ariaans: marjolein.ariaans@mirro.nl of 06-23 06 06 34.  Ben je geïnteresseerd, mail dan uiterlijk 15 december je CV en schriftelijke motivatie naar Marjolein.

Sharing is caring!