Customerservice-medewerker (32-36 uur)

De NewHealth Group richt zich op het vernieuwen van de gezondheidszorg, waarbij dienstverlening via internet een belangrijke rol speelt.

Met de merken NewHealth Collective, Mirro, Mentalshare Direct en Prestum.nl bieden we, samen met onze klanten en business partners, een breed scala aan cursussen en behandelingen op het gebied van mentale gezondheid en fitness. Van sportpsychologie tot tweedelijns ggz en alles wat daar tussen zit.

Naast individuele cursisten en cliënten bestaat onze klantenkring uit professionele organisaties, zoals zorginstellingen en dokterspraktijken, maar ook uit werkgevers, onderwijsinstellingen en sportorganisaties. Samen helpen wij onze gebruikers om hun mentale kracht te vergroten en op peil te houden.

Voor ondersteuning van onze productteams zoeken wij een

Customerservice-medewerker

Functie

Als Customerservice-medewerker lever je een belangrijke bijdrage aan de tevredenheid van onze klanten en gebruikers met de producten en diensten van de NewHealth Group-merken.

Dat doe je door hun wensen, aankopen en meldingen snel en adequaat af te handelen en te zorgen dat afspraken worden nagekomen. Je onderhoudt daartoe contacten met klanten, collega’s en leveranciers. Met een hands-on mentaliteit en een uitstekende kennis van onze producten en diensten analyseer je de vragen en weet je snel de juiste oplossing te vinden. Daar waar mogelijk los je eventuele problemen ook meteen zelf op. Wanneer nodig schakel je snel met collega’s en leveranciers.

Je rapporteert via periodieke rapportages over de kwaliteit van de dienstverlening: de gerealiseerde servicelevels.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Vlot en vriendelijk afhandelen van wensen, vragen en meldingen van klanten en gebruikers die via telefoon, e-mail en andere kanalen binnenkomen
  • Afhandelen van bestellingen in de webshop
  • Diagnose en afhandeling van supportvragen en het oplossen van (technische) problemen
  • Registreren en monitoren van meldingen in ons ticketsysteem en ticketsystemen van derden
  • Maken van periodieke rapportages over applicatiegebruik en -support
  • Proactieve communicatie naar de klant
  • Ondersteunen van het gebruik van onze applicaties
  • Vertalen van wensen en meldingen naar verbetervoorstellen voor onze producten en diensten
  • Beoordelen van nieuwe softwarereleases en -updates

Profiel

  • Je hebt minimaal hbo-werk- en -denkniveau
  • Je kunt goed zelfstandig werken en bent proactief
  • Je vindt het leuk om problemen op te lossen en mensen blij te maken en je begrijpt wat daar voor nodig is
  • Je bent analytisch sterk, gestructureerd en oplossingsgericht
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen
  • Je bent goed in snel schakelen tussen verschillende soorten mensen (o.a. klanten, cliënten, leveranciers en softwareontwikkelaars) en weet hun verwachtingen te managen
  • Je hebt ook affiniteit met het beheren van applicaties

Kennis van de gezondheidszorg is niet noodzakelijk, maar het helpt wel als je het leuk vindt bij te dragen aan de verbetering ervan.

Standplaats

In overleg te bepalen, bij een van onze teams in Utrecht of Den Haag.

Werken bij de NewHealth Group

Bij de NewHealth Group maak je deel uit van een diverse en bevlogen groep collega’s die in nauwe samenwerking met klanten en leveranciers een verschil willen maken in de ontwikkeling van de gezondheidszorg van de 21e eeuw. Daarbij zijn we continu op zoek naar de balans tussen het realiseren van onze gezamenlijke toekomstvisie en het vandaag maken van concrete stappen waarmee cliënten morgen betere zorg ervaren.
Je komt bij ons niet in een gespreid bedje terecht, en we verwachten dat je ook bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van de organisatie. Afhankelijk van wat je precies meebrengt aan kennis en kunde zullen we samen de details van de functie-invulling uitwerken en daar de beloning op afstemmen.

Solliciteren

Denk jij dat je degene bent die wij zoeken, of wil je nadere informatie over deze vacature, neem dan contact op met Maarten de Venster: maarten.devenster@newhealthcollective.nl of 06-51 538 518.

Sharing is caring!